Project Wight je trenutni fokus The Outsidersa, studia koji su osnovali David Goldfarb and Ben Cousins. Ovaj dvojac je do sada radio na velikom broju igara iz Battlefield serijala, uključujući i Battlefield: Bad Company 2. Studio je nedavno izbacio kratak klip o igri na kojoj rade.
Project Wight je igra u kojoj igrač kontroliše inteligentno stvorenje čiju vrstu su ljudi doveli skoro do istrebljenja.
Jedan od mnogih ciljeva ovog studia je da prave igre sa nekonvencionalnim pogledom. Goldfarb i Cousins su to objasnili u kratkom intervjuu:
“Uvek sam bio na strani čudovišta ili autsajdera,” objašnjava Goldfarb. “Zato smo izmenili tradicionalnu ideju o heroju.”
On navodi da je inspiraciju našao u John Gardnerovoj noveli Grendell, kako bi se izmakao iz ljudske perspektive. Obojica vide mnoge mogućnosti za zanimljiv gameplay koji profitira u činjenici da čudovište ima mogućnosti koje čovek nema.
“Mi stvaramo ovu vrstu stvorenja. Možemo sami izmisliti sve što radi,” kaže Cousins.
Cousins je takođe objasnio da Project Wight’ želi da prikaže različite faze u životu ovog stvorenja. Igrači mogu da očekuju promenu u snazi i osetljivosti stvorenja, što će uticati na način igranja u tom delu igre.
Project Wight je i neka vrsta tehničkog izazova. Igra se razvija uz pomoć Unity-a. Duo želi da pokaže kako ovaj engine može da stvori doživljaj kao kod AAA naslova. Projekat je tek na početku ali je tim optimističan.
“U samo nekoliko meseci uspeli smo od prototipa da stvorimo nešto igrivo, Mislim da su mogućnosti veće od potencijalnih izazova. Ono što mi se najviše dopada jeste da će igrač imati novu dimenziju za maštanje.”
Izvor: kotaku.com