Torment: Tides of Numenera je najnovija igra iz kuhinje inExile tima, koja se krčka pod budnim okom maga RPG igara, Chrisa Avellonea. Smeštena je u svet iz Monte Cookovog novog stonog RPGa, Numenera. Torment nastavlja tematsku zaostavštinu iz Planescape: Tormenta, legendarnog RPGa iz 1999. godine koji se smatra začetnikom RPGa koji se oslanja na dobru priču. Torment beta test je bio planiran za kraj 2015. godine a izlazak igre za 2016. Međutim, ti rokovi za beta test su pomereni. Sama igra je finansirana preko KickStartera i sakupila je oko pet miliona dolara sa više od 90.000 ljudi koji su podržali ovaj projekat. Zahvaljujući tim sredstvima igra će ponuditi sledeće:
- Torment će biti CRPG za jednog igrača. Možete igrati sa određenim likom a tokom igre ćete sretati druge NPCove koje možete uključiti u vašu družinu.
- Torment će biti zasnovan na priči, sa bogatim sistemom razgovora i prilazom igri gde su dijalozi najvažniji deo igračkog iskustva.
- Torment će biti zabavan i oštar, ali ne i satiričan i okrenuće RPG stereotipe naglavačke, kad god je to moguće.
- Imaće izometisku perspektivu.
- Razvijaće se za PC (Windows), Mac i Linux.
- Biće dostupan na engleskom, francuskom, nemačkom, italijanskom, poljskom, ruskom i španskom (samo tekst; glasovna gluma će biti samo na engleskom).
- Biće DRM-free i biće moguće da se igra bez Internet konekcije. Kupovina će ići preko Steam, GOG.com i drugih DRM-free sajtova.
Četri stuba na kojima se Torment drži i koji su bili zvezde vodilje, ali i breme da se ostane veran prvoj igri, u razvoju Torment: Tides of Numenera su:
- Dobra priča. Filozofska potpora Tormenta vodi igru, kako tehnički tako i narativno. Vaše reči, izbori i akcije biće vaše najjače oružje.
- Svet kao ni jedan drugi. Igra ima fantastično, originalno okruženje, sa bajkovitim, maštovitim pejzažima i obiljem magije. (Mada je u Numeneri, “magija” nešto iznenađujuće drugačije.)
- Bogati dijalozi. Promišljena priča koja zavisi od igrača; po veličini epska ali veoma lična naracija, sa netipičnim likovima i pratiocima koji imaju svoje motivacije i želje koje ih vode kroz igru.
- Reakcije, izbori i prave posledice. Igra naglašava mogućnost izbora i reakcija, od kojih zavisi tok igre. Možete igrati igru sa različitim pristupom i da prođete totalno drugačijim putem. Što je najvažnije, ne postoji “najbolji” kraj, već on zavisi organski od akcija koje ste vršili tokom igre.
Izvor: inxile-entertainment.com
Pingback: Kickstarter i igre - saveti - pc-igre.info