Kada sam pokrenuo ovaj portal. jedan od prvih opisa je bio za Baldurs Gate 2: Shadows of Amn. Igra koja je obeležila moj odnos prema ovoj industriji i koja me toliko fascinirala da i sada, dvadeset godina posle igranja i dalje verujem da je možda najbolja ikada. Jučerašnja objava iz Larian Studia da spremaju Baldur's Gate 3 je najlepša vest iz gaming sveta još od pojave The Witcher 3. Larian je rešio da više pokazuje a manje priča o igri. Za početak evo nečega da nam malo zagreje maštu.
Glavni protivnici
Ono što iz tizera možemo da vidimo jeste da će Mind flayeri biti glavne zloće. Kada samo pomislim na Underdark mapu iz dvojke, već razmišljam kako će biti teško boriti se protiv illithida. Ko se sa njima još nije sreo neka bude spreman na neprijatelja koji ima telepatske moći. Pomoću njih kontrolišu svoje sluge, a kada ogladne poručkaju im mozak. Uz Beholdere i vampire definitivno najjači protivnici.
Osnivač Larian Studia Swen Vincke o njima kaže:”Mind flayeri su pronašli tajne nautiloidsa. To je veliki problem! Ako ste upoznati sa D&D lore-om, naročito Volovim Uputstvom, znate da su nekada vladali Astralnimm Dimenzijama, ali su sve to izgubili i morali da se sakriju u Podzemlje kako ih githyanki ne bi istrebili. Žele da ponovo stvore tu imperiju i vidimo da mind flayeri napadaju grad a možete da pretpostavite šta če se desiti. Ali vas očejuju razna iznenađenja!”
Razmere igre
Saradnja između Lariana i Wizards of the Coast nije bila bez trzavica. Posle izbacivanja prvog Divinity: Original Sina, Larian je kontaktirao Wizardse. Ali odgovor je bio da studio još nema dovoljno iskustva da izvede jedan tako veliki projekat. Sve se izmenilo u vreme izlaska Divinity: Original Sin 2. Tada su se uloge promenile, a čelnici Wizardsa tražili od Lariana šta im mogu ponuditi. I oduševili se onim što su dobili.
Na Baldur's Gate 3 će raditi preko 200 ljudi iz Lariana i još 100 eksternih saradnika. Igra če biti bazirana na petoj ediciji D&D pravila. Ali će se odraditi neke korekcije, kako bi se igra ubrzala, prvenstveno deo sam promašajima u borbi. Iako sam endžin u Divinityju koristi dosta od D&D pravila, neće se on koristiti.
Družina
GATHER YOUR PARTY! je slogan koji se vidi kada odete na zvaničnu stranu igre. To je uvek i bila srž, borci na koje se možete osloniti i sa kojima delite dobro i zlo. Postoji velika verpvatnoća da će se mnogi likovi iz prethodnih delova pojaviti. Kako će se igra dešavati stotinak godina posle drugog dela, za vilovnjake i patuljke to nije problem. Još nije potvrđeno da li će se i Irenicus vratiti. Možda se čak i Minsk pojavi. Ako se ispostavi da je Boo zaista smanjeni džinovski svemirski hrčak koji ga je odveo na svemirsko putovanje pa vratio za borbu sa illithidima, setite se da ste to prvi put ovde pročitali.
Pri kreiranju lika će najverovatnije postojati origin priča, kao u Divinity serijalu Još nije potvrđeno da li će igra biti izometrijska ni da li će dužina brojati 6 člana. Veze između glavnog lika i ostalih članova će biti kompleksne, jer i oni imaju svoje ciljeve i zahteve.
Sa velikim interesovanjem ćemo pratiti razvoj. Nadam se da ćemo uskoro da dobijemo i datum izlaska. Ne očekujem da to bude pre 2021. godine. Držim palčeve i nadam se da ipak bude sledeće.